Android telefonlarda 4 haneli numaralara sms gönderememe sorunu düzeltme

    Merhaba;
  Android cihazlardan "4 haneli kısa sms numaralarına" sms gönderilemediğinde öncelikle cihaz ayarlarına bakılmalıdır.
  Temelde "SMS gönderimi yapılırken izin verilsin mi seçeneğinin, hiçbir zaman izin verme seçilmesi durumunda SMS gönderimi yapılamamaktadır"



  Aşağıda belirttiğim şekilde ayarlarınızı kontrol ederseniz eğer mevcut sorunu çözebilirsiniz. (hattınızla ya da sms paketiniz ile ilgili bir sorun yoksa )




Yorumlar

  1. Kardeş bende GM discovery var bu ayarlarda asla izin verme falan seçeneği cikmiyor başka mesaj uygulaması indirdim yine olmadı yardım

    YanıtlaSil
  2. Kardeş bende GM discovery var bu ayarlarda asla izin verme falan seçeneği cikmiyor başka mesaj uygulaması indirdim yine olmadı yardım

    YanıtlaSil
  3. Sinema Akademi %100 öğrenme garantisiyle Oyunculuk, Diksiyon, Beden Dili, Spikerlik-Sunuculuk, Yönetmenlik, Yapımcılık, Yaratıcı Drama ve Şan dersleri başta olmak üzere sinemayı oluşturan her branştan eğitim almak isteyen kişilere diledikleri derslerde grup ve özel eğitimler vererek kariyerlerini şekillendirmelerine, uzmanlık alanlarını belirlemelerine yardımcı olmaktadır.

    http://www.sinemaakademi.com.tr/

    YanıtlaSil

  4. [Faydalı Bilgi]
    Klima Servisi Çağırmadan Önce Çok Önemli Yapmanız Gerekenler !

    Faydalı ve işinize yarayacak 6 önemli öneri için makaleye göz atabilirsiniz.
    (20 Yıllık Sektör Deneyiminden ÜCRETSİZ danışmanlık alabilirsiniz!)
    Kaynak: www.klimaservis.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder