Nokia Destek Hattı Yeni Telefon No

Nokia Destek hattının telefon numarası yenilendi yeni numarası 444 3 665 oldu Nokia telefonunuzla ilgili destek almak 09.00 - 18.00 saatleri arasında hizmet alabilirsiniz.
Yeni Telefon: 4443665
Eski Telefon: 0212 337 17 17
Faks: 0212 337 17 18
Email: info@nokia.com.tr
support@nokia.com.tr



Etiketler:nokia destek hattı, nokia şikayet hattı, nokia destek hattı numarası, nokia genel müdürlüğü, nokia genel müdürlük, nokia iletişim hattı, nokiadestekhatti, nokia genel müdürlük iletişim, nokia şikayet mail adresi, nokia canlı destek, nokia genel müdürlük telefon, nokia müşteri hizmetleri, nokia genel müdürlük şikayet, nokia genel müdürlük telefon numarası, nokia şikayet mail, nokia destek iletişim, www nokia şikayet hattı, nokia canlı destek hattı, kvk destek hattı, nokia genel merkez adresi, nokya destek hatt, nokıa genel müd adresi, nokia destek formu, nokia genel müdürlük no, nokia genel müdürlüğü istanbul iletişim numaraları

Yorumlar

  1. telefonlara bakan personel yok 4kez aradım her arayışımda 5dk hatta kaldım ahmet ateş telefonum klonlanmış istenen belgeleri 2 kez fax dım

    YanıtlaSil
  2. 0212 337 17 17 nolu telefona bakan operatöre hiç bir şekilde ulaşmayı başaramadım ne hikmetse tam 3 kez aradım her defasında 25-30dk. boyunca müşteri hizmetlerine bağlanıyorsunuz diyor ama hiç bir şekilde bağlanamadım.Ayrıca 7-8 ay önce 2 adet NOKIA 6600İ Slide cep telefonu aldım bu telefonlardan bir tanesi üç(3)defadır aynı arızadan dolayı hata verdi cihazın değişimi için servisinize gönderdim serviste onarım yapacağını ve göndereceğini söyledi KARDEŞİM ben garanti kapsamında olan bu telefonu neden sürekli servise göndererek uğraşayım ve telefonsuz kalarak mağdur olayım bu sebepten dolayı telefonun eş değer bir telefonla değişmesini istiyorum belli ki bu telefonda teknik bir arıza var neden değişim yapmıyor ve arızalı telefonu her defasında tamir edip bize gönderiyorsunuz biz gariban vatandaşlardan daha mı gariban sınız bizleri hem mağdur ediyor hem arızalı telefonla uğraştırıyorsunuz YAKIŞIYORMU sizin gibi büyük bir markaya cihazın değişmemesi halinde bizde haklarımızı yasal yollardan arayacağız.Tel:05053465454

    YanıtlaSil
  3. merhaba arkadaşlar bende ulaşmakda zorluk çektim mail attım sonunda ulaştım ama
    sorunumu çözme zahmetinde bulunmadılar nokıa 5800 aldım cihazım devamı arıza yapıyor 3 tane aldık 3üde aynı arızayı veriyor servise gönderin diyor servise gönderdiğimizi ama servis güncelleme yapıp yazılım yükleyim gönderdiğini söyledim.

    tekrar aynı şeyleri yapacak dedim ben nokıadan değişim talep ediyorum dedim farklı model ama maalesef servise gönderin dediler.

    arkadaşlar daha üstlerine nasıl ulaşabiliriz.5800 nakıa üretim hatası varmış toplatıldığını duydum avrupada hata olduğu belli 3 tlf da aynı arızaları verirmi ve çevremde herkesde aynı şikayet.

    nokıa ürününü ayıplı ürün olduğunu kabul edip farklı modeli ile değişmesini istiyoruzz

    YanıtlaSil
  4. bende bir tane 5800 telefon aldım almaz olaydım dedirten cinsten çıktı 2. kez serviste halen arızası giderilmiş değil alalı iki ay oldu adı 0 telefon servisten kurtulmuyor firma kendi hakkını ne güzel savunuyor müşteri veli nimettir diyeceği yerde karını düşünüyor düşünsün ama bizim suçumuz ne Nokia güvenilir marka dedik ve aldık güvendik 529 TL. para verdim aynı durum kendilerine yapılsa acaba ne hissederler bugün telefonda açıp söyledim ben 0 telefon aldım kullanamadan servislerde yatıyor 2-3 el telefon gibi oldu düşünün aldığınız telefon alır almaz servislere düşerse siz ne yaparsınız bu işi yapıyorsanız insanlara yardımcı olun her şey nokia kitapcıklarında kalmasın Gen pa servis no:2413674 IMEI NO:355383040838915 ilgilenlere önemle duyurulur saygılar.

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar bendede Nokia c5-03 telefon var.Telefon düşürülme suretiyle ekranda çizikler oluştu.Paşa paşa gidip KVK dan parasıyla değiştirtdim.Ne eski ekranı verdiler.ne lcd nin değiştiğini söylediğini yazan bir kağıt.95 TL servis ücreti yazan bir fatura ile mekanik parça değişmiştir yazan birde servis formu verdiler.Müşteriyle muhatap olan kişide sanki yadımcı olmak için değil laf söylemek için yetiştirilmiş.bir şey anlatamıyorsun.Telefon daha 3 aylık.garantisi yanmış artık.değiştirdikleri parçayada 6 ay garanti veriyorlarmış.Ne biçim iş anlamadım.Tam sömürgeciler vallahi.Biz yaptık oldu mantığıyla gidiyorlar.Bir daha ne nokia alırım ne de aldırtırım.Herşey satana kadar.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  6. c,50-3 cihazını kullanıyorum. daha doğrusu kullanmaya çalışıyorum çünkü 6 kez tamire gitti kvk yapıyo ben onlara geri götürüyom. en sonunda ana kart değişti ama ne yazıkki bu seferde telofon hergün kendi kendine kapanıyo. nokıa müşteri hizmetleri nerde acaba. varmı.?

    YanıtlaSil
  7. Sayın yetkili ben 2010 12. ayında nokia 5800 bir telefon aldım 4 kere tamire gitti halen 3 aydan beri tamirde telefonumun yenilenmesi için müşteri hizmetlerinden Zeynep hanım, Efe Bey, Fatih Bey ve daha bir çok müşteri temsilcisi ile görüştüm bana yeni telefon vermediler madur durumumu bildirdim ama bir netice alamadım Durumu tüketici haklarına vermek zorunda kalacağımı söylüyorum

    YanıtlaSil
  8. n8 aldım almaz olaydım telefondan dil ilgisizlik beni yıktı. yasal yollara baş vuracam bidaha da nokia almam 45 gün oldu hala telefonumu vermiyolar zamanda veremeyiz diyim baştan sağıyolar

    YanıtlaSil
  9. nakia c3 aldım 1. ayında arıza verdi servise gitti bütün bilgilerim silin ve geldi sagolsun yardımcı olmuşlarrrrrrr 4. ayında yine arıza verdi yine servise göndermek istiyorlar ve beni 15 gün telefonsuz bırakıyorlar 2. sefer herkeste 2 telefonmu var ben 15 gün ne yapagımmm ve 380 tl ye telefon alacagım 2. kez bozulacak yine servis böyle bir şey varmı ya defolu malı yap gönder yap gönder bu yeni olması nerede kaldı ben o halde kulladugum 5 senelik telefonumu yaptırırdım böyle olacagını bilsem tüketiciyi keriz yerine koymayın lütfen bunu kendinizwe yakıştırıyosanız koca nokia olarak size helel olsun ama paramı size helal etmiyorummmmm çünkü sizin gibi kolay kazanmıyorummmmm adım selçuk yılmaz

    YanıtlaSil
  10. arkadaşlar nokia iflasın eşigindeymiş belki bu nedenle sorunlarımıza ilgisiz kalıyorlardır....

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar bende aynı sorunu yaşıyorum 7 ay önce bir Nokıa X3-2 model cihaz aldım almaz olaydım topu topu 1 ay kullanamadım cihaz servis yollarında telef oldu şimdi arızasına bir arıza daha eklendi bu gün itibari ile tam 36 gün oldu hala gelmedi son test aşamasında bekliyormuş adamlar yaptıkları işin arkasında bile durmuyor insanların paralarını alırken iyi sorun çıkınca herkesi sürüncemede bırakıyorlar bir o kadarda ilgisizler Allah yardımcımız olsun tek kuruşunu helal etmiyorum.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba; Ben Yıllardır Nokia Marka Telefon Kullanıyorum Yine Nokia N70 Bir Cihazım Vardı Telefonu Yaklasık 5 Sene Kullandım Birkere Bile Tamire Vermedim Ve En Sonunda Telefonumu Değiştirmeye Karar Verdim.Kendime Ve Kız Arkadasıma 2 Adet X3-02 Aldım Ama Telefonları 4 Ay Bile Kullanamadan Problem Cıkarmaya Basladı Kız Arkadasım Servise Verdi Ve Birtakım Parcaları Değiştirdiklerini Belirtiler.ve bu sefer hopörlerde Problem cıktı.ve Su andada Aynı problemler bende basladı dokunmatıgınde problem var hoporlerden cok garıp ses gelıyor ve ben yenı aldıgım telefonu garantıye vermek ıstemıyorum cunkı telefonsuz kalıcam ve garantı benım telefonsuzlugumu gıdermıyor malesef yanı x3-02 tercih ettigm için çok pişmanım ve bununla ilgilide servise verdigimizde çok zaman alıyor ancak sanırım üretilen her x3-02'de genel bir problem var ben ve kız arkadasımda bu durumdan cok magdur durumdayım ve telefondan sogmus durumdayım kullanma hevesı kalmadı bu magdurıyetımız nasıl gıderıcek bılmıyorum ama buna bır cozum bulunamazzsa ben birdaha nokia cihaz almak istemyiorum ve cihazımıda değiştirmeyi düşünüyorum umarım bu konuyla ilgilenırısınız tesekuurler.

    YanıtlaSil
  13. slm benım sorunumda c7 nokia modelıyle 9 ay önce aldım bır gece baktım tus kılıdı calısmıyor acıp kapattım bu seferde dokunmatık calısmadı ne yapacagımı bılmez vazıyette aldıgım yer goturdum basıt bır sey dedıler ve servıse yolladılar 15 gun sonra telefonum geldım ve bır kagıta sarılı sıvıya temas dıye ya arkadasım bu telefonu ben kullanıyorum suya falan dusurmedım nasıl kanıtlayacagım bılmıyorum bole bır sacmalık olurmu ya nemden de olabılır benım sucum ne satarken garantılı dıyor bırde yok kardesım adam malı satana kadar ha bu arada servıs bakma ucretı olarakta bendn 30 tl para aldı ırtıbat telefonum 5352484497 sorunumu kıme anlatacam bılmıyorum yardımcı olursanız sımdıden allah razı olsun

    YanıtlaSil
  14. Nokia akıllı telefon almak isteyen 2 kere düşünsün reklamlara kanmayın servisten çıkamazsınız. en sonunda size kullanıcı hatası, sıvı teması,resmen sahtekarlık yapıyolar.belgeledim şu an mahkemeliğim. telefon kayıtlarıyla mevcut. telefon alacaklar kesinlikle android tercih etsin nokia yı çok zengin ettik. bu kötü telefonlara rağmen.çok pişkinler özür dahi dilemiyorlar.sakarya timur

    YanıtlaSil
  15. nokıa 5030 müzik ekspres 2 adet telefon aldım, daha 1 YIL OLMADI ikiside aynı hatadan bozuldu ekranlar gitti, birini gönderdik adamlar eliniz bile terlese bozulue su kaçmıs demişler ya da yağmur damlası bile bozarmıs, 2. yi gönderdim mesaj geldi telefonunuzun ücreti 76 lira diyee, grantşi kapsamındas olan telefona ben neden ücret ödüyorum kardesim, 2 aynı telefon aynı ay içinde aynı hatayı verir mi, gereçke olarakda hangi zihniyet elin terlese bozulur diyebilir. arıyorum adamları açmıyorlar, siz böyle devam edin bak ben ne yapacağımı biliyorum, o teknik servisi basınıza yıkana kadar durmıcam. siz kimi aptal yerine koyuyorsunuz , bide garanti kamsamında adamlara para ödeyeceğim daha 9 ay olmadı telefonlar hata verdi iki aynı model aynı anda. bu tedadüf mü yani :S

    YanıtlaSil
  16. Çok kötü bir firma çok çok ilgisiz bir servisleri var telefonum tuş takımı arızlandı garanti kapsamında bir ayı aşın süredir samsun servisinde bekliyor hiç bir haber yok telefonla arıyorum sonuç alamıyorum parca bekliyoruz gibi anlamsız cevap veriyorlar osman güler

    YanıtlaSil
  17. bu kadar adi yalancı bir FİRMA hayatımda görmedim bir daha nokia marka; ne dostuma, ne düşmanıma aldırmam 1 ay oldu telefonumu göndereli hala ücretini gönderecekler Salı günü ödeme günleriymiş ama Allahın salısı bitmiyorki......... Alper baydan 542 2231589

    YanıtlaSil
  18. arkadaşlar nokıa e 63 aldım aynı arızadan 5 defa servise gönderdim telefonun anakartını degiştirmişler yine aynı aRIZAYI VERDİ NOKIA MÜŞ,HİZ.ARADIDIM BANA VERİLEN CEVAP ŞU OLDU TELEFON AYNI ARIZADAN TEKRAR 4 KEZ SERVİSE GİTMESİ LAZIMMIŞ ANLAYACAGINIZ OYALAMA POLİTİKASI NOKIA BATAKTA İFLASIN EŞİGİNDE BAŞINIZIN ÇARESİNE BAKIN BİZ VURGUNUMUZU VURDUK DİYORLAR BUNDAN SONRA NOKIAYI TÜM ARKADAŞLARIMA VE ÇEVREME ANLATAÇAGIM BUNU HERKES BÖYLE BİLSİN VERDİGİM PARA HARAM OLSUN..... SELAMET TOMBAŞ

    YanıtlaSil
  19. s.a arkadaşlar bende nokia x2 aldım keşke almaz olaydım servisine 2 kere gönderdim ve aynı sorunu yine yaşıyorum hiç bi yetkili yok mu ya ?

    YanıtlaSil
  20. S.aleyküm Merhabalar ...
    N8 Güncelleme den sonra Donuyor...açılmıyor yardım edebilir misiniz ???

    YanıtlaSil
  21. bende n8 vardı donma yapıyodu kvk ya gonderdim benden 240 tl para aldular evet yanlıs duymadınız kullanıcı hatası diye o parayı verdim cihazı geri aldım ve gidip ikinci el piyasasında satıp iphone geçtim bir daha nokia mı aslaaaaa inanın üretici firma kvk nın ne kadar adi bir firma oldugunu bilse adamların elinden lisansını alır.. Siz siz olun nokia kullanmayın...

    YanıtlaSil
  22. nokia c7 telefonumu eskişehirde ki cihad iletişim servisine verdim. tam 3 ay oldu hala haber yok. ben aradım anakart temin edemedik diyorlar. telefonu size iade edeceğiz diyorlar. anakart nasıl bulunamaz ya. daha 8 ay oldu alalı. garantisi devam ediyor. üstelik kullanıcı hatası. yani parasını ödeyeceğim halde anakart buunamıyor. yazıklar olsun nokia..

    YanıtlaSil
  23. merhaba ben nokıa 200 kullanıyordum bundan 1 ay öncesine kadar telefonum 12/02/2012 de hediye edildi media marketten alındı nokıa alındığına kullandığıma o kadar pişmanim ki anlatamam 2 kere aldığım yere götürdüm 3 gün arayla ama her seferinde bana yapıldı diyerek verdiler ve halen aynı arızayı veriyor telefonum kendiliginden donuyor kapanıyor bataryayı çıkarmadan açılmıyor açıldığında ise pin kodunu sormadan açıyor ben çıldırmak üzereyim bu telefon yüzünden ayrıca bütün nokıa ürünlerinize baktım ama benim kullandığım telefon görünmüyor nedense

    YanıtlaSil
  24. bu nasıl bi firma anlamış değilim 40 gündür tlfon göndermişim hala bi tık yok ne telefonlara cevap veriyorlar nede telefonu geri iade ediyorlar sonuç ne olacak merak ediyorum arkadaşlar sizede tavsiyem yasal yollara başvuralım
    adana kvk servisi yeter be gönderin telefonumu

    YanıtlaSil
  25. benim telefonum nokia e5 bu zamana kadar hiçbir şikayetim olmamıştı arada sırada yere düşürmeme rağmen hiçbir sorun yaratmıyordu. Ama dün bağlantı kablosuyla bilgisayara bağlamıştım. Onu çıkardıktan sonra telefonumun resimlerine hiç bakmadım. Ama bi kaç dakika sonra baktığımda hafıza kartımdaki resimlerin gözükmediğini yalnızca telefonumdaki resimlerin gözüktüğünü gördüm. Sonra yine bağlantı kablosuna bağladım ve resimlerim bölümüne bastım. Açtığımda herşey normaldi yani tüm fotoğraflarım duruyordu. Fakat telefonumda gözükmüyordu. Ne yapmalıyım lütfen yardım edin... :(

    YanıtlaSil
  26. nokia seni bidaha kapıdan içeri sokarsam anamı .....aydın gültekin aydın .

    YanıtlaSil
  27. nokıanın allah belasını versin ben kendim ceptelefonu işiyle uğraşıyorum sattığım her nokıa ayda bir servise gidiyor bu giden cihazları kvk teleservise gönderiyorum onlarında allah belasını versin hiç bir şekilde sıvı teması olmayan cihazları kullnanıcı hatası sıvı temas gibi saçma açıklaalarla iyade ediyorlar ama sattığım hiç bir samsunglarda sorun yaşamıyorum

    YanıtlaSil
  28. lanet olsun bende telefon maduruyum c5 telefonum 6 kere garantiye gitti tüketicci mahkemesine verdim kazandım bu seferde paramı vermiyorlar adınız batsın sizin

    YanıtlaSil
  29. bende tuketici haklarindan verdigim paranin iadesi cikti
    25 gundur bana donus yapilmasini bekliyorum ancak hic bir sekilde donus yapilmiyo parami alamiyorum
    nokia Allah belani versin

    YanıtlaSil
  30. Ankara'da Atlantis/Nokia'ya Tam 20 gün önce telefonumu verdim. Araya bayram tatili girdi dediler, eyvallah ettik, hafta sonları iş günü içerisinde sayılmıyor dediler, onada eyvallah ettik. Yalnız merak ettiğim konu şu. Bir tuş takımı değiştirmek bu kadar zor mu ? Hep övdük Nokia iyi Nokia harika. Telefonu mu yenileyeceğim zaman kesinlikle Nokia olmamasına özen göstereceğim. Ayrıca bir yolunu bulup tüketici haklarına da şikayet edeceğim. Ki bu kadar sinirlenmemin sebebi ise şu. Nokia şubesini arayıp telefonumun durumunu sorguladığım da aldığım tepki şu. [Beyfendi geldiğinde biz sizi arayacağız, size 20 iş günü içinde dönülmediği taktirde tekrar arayınız.] Peki deyip kapattım telefonu. Sanki biz bilmiyormuşuz gibi ukala tavırlar sergileyen personelinize teşekkür ederiz. Ayrıca bu son arayışımdı ve 20 iş günüm dolmuştu.

    YanıtlaSil
  31. Arkadaşlar ben nokıa c5-03 model telefonunu kullanıyorum bu telefonda kulaktık tanımama sorunu oldu aralık ta felan bir kez servise verdi telefonu kulaklık yeri değişti bana geri teslim edildi aradan 2 hafta geçti telefona kulaklığı takıyorum aksesuar desteklenmiyor diyor. sonra elimde telefon yoktu o zaman servise bırakamadım telefonu ne zman elime telefon geçti c5-03 model telefonu servise bıraktım kaydı alan bayan a telefonun arızayı her zaman yapmadıgını arada bir yaptıgını söyledim. tabi bunlar test etti sorun yok telefonda. bundan bir kaç hafta önce yine telefonu servise aynı şikeatten bıraktım özelliklede söyledim telefonumun burda onarım yapılmasını istemiyorum istanbul servise gonderilmesini istiyorum.Telefon denendi bıraktıgımın ertesi günü sonrun yok diye bana geri teslim edildi.Ana servisi aradım veridiginiz servis alt servis oldugu için bişey yapamıyoruz diyor.Lanet olsun dedim bir daha nokıa telefon alırsam gider diğer marka telefon alırım hatta çin malı telefon alırım bir daha da nokıa telefon almam. O yüzden arkadaşlar telefon alırken iii düşünün sonradan pişman olmayın...

    YanıtlaSil
  32. Nokıa da büyük bir kalitesizlik ve sorumsuzluk.E71 model telefon aldım ve arızalı telefonu kullanmaya devam ettim.Çünkü bir çözüme varamadılar.Artık telefonum şarjı ile sorun çıkarttı.Yedinci ayda üçüncü kez servise gitti geldi.Dün telefonum yine bozuldu.Bunun üzerine Nokıa ile irtibata geçtim.Bana yardımcı olamayacaklarını söylediler.Bugüğn yine servise yolladım telefonumu.Sattıkları ürünün arkasında değiller. İnsanları resmen mağdur ediyorlar ve o kadar çok para ödüyoruz.Biz paramızı çöpe atmış oluyoruz.

    YanıtlaSil
  33. ACİL!
    Merhaba ben 1 yıl önce c5 model telefon kullanmaya başladım telefon ayıplı çıktı kvk servisine götürdüm 1 sene olmadan 5 6 defa servide girdi çıktı sonunda değişim yapıldı diyilerek bana telefonum iade edildi fakat telefonumu şuanda kullanamıyorum.telefon cihaz bilgilerimde btk ya bildirilmediğinden dolayı cihazım yasadışı gözüküyor bundan dolayı telefonumu şuanda kullanamıyorum.Şikayetimin giderilmesini arz ederim.
    05357708974

    YanıtlaSil
  34. aynı sorunlarla bende karşışaştım 10 günde telefonun ileri geri tuş bozuldu. servise götürdüm servis kağıdına ne yazmışlar bilyormusunuz.. kullanım hatası.. ne kadar komik cep telefonları çıktığından beri kullanıyorum.. herhalde ayıplı ürünlerindeki hataları kişilere yüklemeye çalışıyorlar.çok ayıp kendilerine yakıştırıyorlarsa benim diyecek sözüm yok ama farkettim nokia cep tlefonları artık eskisi gibi sağlam değil.

    YanıtlaSil
  35. ben nokia kullanıcısı yim her aldığım tl de nokia nin şimdi ışe nokia 701 kullanıyorum . Telefon kendi kendine uygulamaları kendi uygulamalarını bile görmeme ye başladı uygulamaları açmıyor . Ve müşteri hizmetleri ile konuştum Ovi yi indir in dedi adres verdi onu denedim yine Olmuyor tl de harita ya kadar bazı uygulamaları görmüyor . Buna bi cevap bekliyorum lütfen

    YanıtlaSil
  36. görme özürlüler için rehber okuyan modeller var mı

    YanıtlaSil
  37. BEN de aşağı yukarı tüm mağdurları okudum bütün sorunlar aynı yanıtsız kalmak haziran ayında c5 aldım bir ay içinde batarya bitti ikinci batarya verildi tekrar bitti tlfon patlayacak adar ısınıyor tekrar gönderdiler geldi şarza taktılar bu sefer açılmadı haziran 2012 kasım2012 halen tamirde artık ne yazmalıyım kimse bundan hicap duymuyormu üstelik size bir telefon daha verelim ücretiile tabi o gelene kadar idare edin dediler ben çaresiz onuda satın aldım eşim lösemi hastası bana acilen tlf lazım olmasa buna katlanamam bu nedir ya allah rızası için yetkili biri bize geri dönemezmi telf 05057742161 bana sürekli kan lazım bunun vebalini kim ödeyecek bir telfon dahamı alalım ayıp ya bumu nokıa üstelik oradan buradan almadık hata olmasın orjinal olsun diye biz yetkili değiliz demezmi firma ilgilenir biz değiştirmeyiz dediler ne garanti süresi ne iade süresi geçmiş telfonun bu güne kadar 15 gün bile kullanamadım lütfen bir ilgilenin yada bana geri dönün yada tekirdağ avm nokıa bayiini arayın tüetici haklarına gidecek vaktim ve zamanım yok hastalığımızla uğraşıyoruz yardımlarınızı bekliyorum pervin çağlar

    YanıtlaSil
  38. bende c601 va Allah belasını versin nokianın 4 seferdir garantiye gidiyor 6 aylık telefon herseferinde yazılım atıldı parça değişti deniliyor problem çözülmedi nokianın

    YanıtlaSil
  39. Nokia dan o kadar dertli varmışki benim derdim solda sıfır kaldı. Telefonuma mail geldi telefonumun bilmem ne numarası klonlanmış 30 gün içinde kapanacakmış,vadofon bayisinden bir telefon numarası verdiler saatlerce başında bekledim karşımda hep telesekreter konuşuyordu,müşteri temsilcileri başka müşterilerle uğraşıyormuş lütfen bekleyin,bekle allah bekle ayni ses tekrar tekrar bekleyin diyor strese girdim ve bu maili yazıyorum,evet cep telefonum klonlanmış çare nedir eğer cevap verecekseniz mail adresimi veriyorum lütfen ilgilenin taner_tezgelen@mynet.com

    YanıtlaSil
  40. YORUM GÖNDER ... NEYE YORUM GÖNDERİMMM...??? VAR MI MUHATAP BİRİ Kİ YORUM GÖNDER?????

    YanıtlaSil
  41. c7 telefonum var almak isteyen varsa uygun fiyata acil para ihtiyacım var 05327453510 telefon yeni

    YanıtlaSil
  42. Yabu ne biçim müşteri hiz.arıyarum anasının ......kadar imeil numarasını girin diyosunda motor mu taktırayım size yetişmek için bilmem ki o tlf hemen kapanıyor.Tabi, Tukcel büyür ya millletin tl sini yeyin bole hakkına girin iyi hizmet veriyoruz diyede böbürlenin.YAZIK SİZİN GİBİ HİZMET VEREN FİRMAYA

    YanıtlaSil
  43. nokia 6700 slide telefonu resmen rezalet telefon ıkıde bır dısk hatası verıyo kamerayı acıyosun beklenmedık bır hata olustu dıyo mıllete bı resım vıdeo gusterecen bı ıkı sanıye açılıyo sonra genel sıstem hatası dedımı yerden yere vurasım gelıyo,hafıza kartı ıcınde salak telefon hafıza kartını guremıyo hafıza kartı takın dıyo resımlerde bazen acmıyo bazen bulanık gusterıyo nokia gerı almak ısterse zevkle ucretsuz vermeye hazırım verdııgm paramla rezıl oldum bu telefon yuzunden

    YanıtlaSil
  44. takoz nietine arabanın lastiginin önüne koyuyoz araba kaymıyo

    YanıtlaSil
  45. siz ne ilgisiz. ne sorumsuz, ne gereksiz bir firmasınız. bir malı alana kadar mı satıcılığınız. sabahtan beri arıyorum şu hattı her 10 dk da bir kapanıyor. toplam 120 dk aramışım ama sadece operatöre bağlanıyorsunuz lütfen bekleyinden başka birşey duymadım. yazıklar olsun.

    YanıtlaSil
  46. vay ben nokia müşteri hizmetlerine sokam o.ç 1 aydır arıyoruz ulasamıyoruz nokia müşteri hizmetlerinde ne kadar calışan warsa hepsinin karısını sıkem

    YanıtlaSil
  47. nasıl bi uygulama sisteminiz var sizin bakmadan mı alınıyor bunlar listeye . nokia x6 kullanıyroum o kadar pişmanım ki bi daha yanaşmam nokia ya . hangi uygulamayı indiriyorsam resmen tuzak hemen nete bağlanmak gerekiyo yazıyo tamm dediğin anda 1 lira gitti . çok pişmanım çok sakın almayın nokia falan

    YanıtlaSil
  48. boşuna yazıyozz nokia nın rezaletleri bitmiyor kaçtane aldım hepsindede sorun böyle bir rezalet olamaz

    YanıtlaSil
  49. REZALETLERİ BİTMİYOR O YÜZDENDE TELEFONLARA BAKMA TEŞFİĞİNDEDE BULUNMUYOLAR NOKİA ARTIK BİTİ BÜTÜN İNSANLARA ANLATMAK LAZIM YA PARANI VERİYON PARANIN KARŞILIĞINIDA ALAMIYON ÇOK SIKICI BİŞE

    YanıtlaSil
  50. Ya benim N9 dan sitelere giremiyorum şifreyi giriyorum yine giriş.yapmıyor ve müş. Hiz. Aradım 4 defa hiç bir şekilde sonuç alamadım bilen varsa cevapp versin lütfen

    YanıtlaSil
  51. ben bu nokıya yı yapan muhendıslerın anasına bacısına nenesıne teyzesıne halasına sulaesındekı butun karılara kızlara bı sovsem gunah olmaz

    YanıtlaSil
  52. ben milli boksör mehmet emin putur hiç bir ülkede ben böyle basit bir hizmet görmedim karsinda muhatap olacak adam bile yok hizmet bi kenarda dursun ulasmak mumkun değil benimde c3-01 telefonum var aynı arızadan beş kere gitti ilgili birini bulsam o dilde konusacağım ama yok nokıa mı artık almak dursun dusunmem bile

    YanıtlaSil
  53. drfgffffffffffffffffff

    YanıtlaSil
  54. müşteri hizmetlerinize .......... ulaşmak ne mümkün nerede bu .......... neden sadece lumya önceki sattığınız telefonlar ......... malımı nokıa allah belanını versin ........... sizin

    YanıtlaSil
  55. KVK TEKNİK SERVİSLERİ KADAR DANDİK BİR ŞEY YOK.BEYFENDİLER MNG KARGO HARİCİ ÇALIŞMIYOLARMIŞ.DİĞER KARGO İLE GÖNDERİLEN ÜRÜNLERİ ALDA.......... MONTE ET DERCESİNE GERİ GÖNDERİYORLAR BENCE BUNLARIN HEPSİ SAHTEKAR..

    YanıtlaSil
  56. mrb nokia c5 03 kullanıcıyısım sesimin karşı tarafa çok uzaktan gitiğini söylüyor

    YanıtlaSil
  57. Allah belanızı versin. Bir yıl olmadı galeri de mp3 te Seste sorun var ve ben nokia destek hattını arıyorum İmeı midir ne halttır tuşladığımda O dıt sesii varyaaaaa Nokiaa anladın sen Kim bakacakk bu sorunlara adam mıı seçiyosunuzz lan sizz

    YanıtlaSil
  58. asha 501 aldım ve telefon sıfırladıktan sonra kendine gelmedi ana menude sadece oyunlar ve sosyal aglar kaldı. ayarlar bile geri gelmedi telefon tuzları yok nasıl duzulecigini bilmiyorum. yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  59. lumıa almak zorundamıyız...2 yıl once verdıgımız parala nolucak serefsızler...en son guncellemeler 2012...bok gıbı para saydık..neden cevapsız kalıyorsunuz...nokıa bıtmıstır abıcım...ne samsung ne sony hıcbırı bukdar dusmedı

    YanıtlaSil
  60. Merhaba...
    Ankara Cepa AVM'de bulunan Nokia yetkili servisine, wi-fi bağlantısında sorunu olan lumia 625 model cep telefonumu 05.07.2014 tarihinde arızanın giderilmesi için teslim ettim. Aradan bir hafta geçtikten sonra telefonum yapıldı diye bana geri iade edildi. Fakat kullanmak için açtığımda arızanın giderilmemiş olduğunu ve tuş kilidinin de çalışmadığını gördüm. 1 saat içinde tekrar geri götürdüm ve sorunu belirttim. Tekrar arıza kaydı açıp servise gönderdiler. Bu süre zarfında, konuyla ilgili iki büyük sorunum oldu.

    Birincisi, telefonumu sadece wi-fi sorunu için teknik servise verdim fakat servisten geldiğinde sorunumun giderilmemiş olduğu gibi ayrıca tuş kilidi sorunuyla birlikte geldi. Sizin yetkili bayileriniz, yetkili servisleriniz bu şekilde mi çalışıyor?

    İkincisi çok daha trajik. İlk arızalı telefon teslimatı için gittiğimde, normal şartlarda bu süre zarfında kullanmam için bana geçici bir cihaz verilmeyecek mi diye sorduğumda ilk cevap " daha önce vardı ama artık öyle bir uygulamamız yok" şeklinde oldu. İkinci kez telefonu teslim etmeye gittiğimde verilen cevap ise " biz telefon vermiyoruz teknik servise verirseniz, onlar size telefon verebilir " şeklindeydi. Üçüncü kez, sadece deneme amaçlı bu servise telefon açtığımda bana verilen cevap "elimizde şu an verebileceğimiz bir telefon yok. Yarın öbür gün tekrar arayın, eğer elimizde telefon olursa verelim" şeklindeydi. Firmanızın yetkili servislerinde çalıştırmak için aldığınız personelleri hangi kriterlere göre belirliyorsunuz? Bu kişiler müşterilerle dalga geçmek konusunda ayrıca bir testten geçiyor mu?

    Eğer iPhone almış olsaydım, ya bana geçici telefon temin ederlerdi ya da sorgusuz değiştirirlerdi. Bu tarz bir sorunla karşılaşan çok tanıdığım var ve hepsi çok kolay bir şekilde sorunlarını çözdüler. Marka olmak böyle bir şey olmalı.

    Bu konuda avukatıma vekalet verdim. Eğer herhangi bir dava açma hakkım oluşur ve kazanmamı sağlayabileceğini söylerse en kısa zamanda şirket yetkililerine, yetkili servis sorumlularına dava açacağımı, ayrıca bu mailin bir kopyasını, yabancı dile çevirip Nokia genel merkezine şikayet olarak göndereceğimi de bildirmek isterim.

    İyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
  61. Aynen en son magdur Nokia lumia rezalet
    ...kullanisi guzel ama Sikinti kendi kendine kapaniyo kafayi yiyio isiniyo

    YanıtlaSil

Yorum Gönder