Nokia E72 Windows Live Messenger ve Java uygulamarı açma sorunu ve çözümü

Nokia e72 kullanıcılarının genel bir sorunu var Windos live messenger programını açmaya çalışırken " messenger şuan kullanım dışı " uyarısı veriyor.Bu sorunun kolay bir çözümü var.Öncelikle mutlaka telefon bilgilerinizin yedeğini alın.(Nokia Pc Suite yazılımıyla yedekleme yapabilirsiniz).Yedeği aldıktan sonra sim kartınızı telefondan çıkartın.Telefonu açın ve *# 7370 # yaparak telefonunuza format atın.Telefon açılınca ülke kısmına usa bölge kısmına usa ya bağlı herhangi bir şehir yazın.Tarihi ve saati girin.telefon ayarlarından dil kısmı otomatik olacaktır mutlaka siz onu ingilizce yapın telefon kapanıp açılacak.Telefon açılınca Messenger programınına  tekrar giriş yapın.Windows live messenger programınız artık çalışacaktır.Telefon üzerinden oturum açtıktan sonra telefonunuzun dilini tekrar türkçe yapabilirsiniz.Aynı yöntemi java programlarını açmayan Nokia E72 modellerinde de kullanabilirsiniz.

Yorumlar

  1. yaptım olmadııı

    YanıtlaSil
  2. Nokia E72 yeni sürüm RM-530 v 054.005 çıktı hayırlı olsun..e72 messenger ve java sorunu yaşanlara kesin çözüm

    *#0000# yazıp ve ekranda '' Güncelemeleri kontrol et '' tıklayın ve güncelleyin

    YanıtlaSil
  3. ben yaptım oldu

    YanıtlaSil
  4. güncellemeden sonra yapmamız gerekenler neler

    YanıtlaSil
  5. ben yaptım olmadı yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder