2010 pomem toplam başvuru sayısı 30.000 oldu

Üniversite mezunları polis olabilmek için sıraya girdi. Polis eğitim merkezlerine alınacak 10 bin öğrenci için 30 bin üniversite mezunu müracaat etti.
Bir önceki yıla oranla polis olabilmek için başvuran üniversite mezunu sayısında 10 bin artış yaşandı. 500'ü bayan 10 bin üniversite mezunu polis alımı için rekor başvuru yapıldı. 29 Eylül'de başlayan müracaatlar bugün sona eriyor. 15 gün içinde aralarında hukuk ve siyasal bilgiler fakültesi mezunlarının da bulunduğu 30 bin genç, polis olmak için 81 il emniyet müdürlüğüne başvurdu. POMEM'lere 500'ü bayan 10 bin aday asıl, 150'si bayan 2 bin 850'si erkek toplam 3 bin genç ise yedek aday olarak alınacak. KPSS sınavında en yüksek puan alan adaylardan başlanarak öğrenci alınacak. Askerliğini yapmamış erkeklerde 28 yaşından, askerlik hizmetini yapmış olan adaylarda ise 30 yaşından gün almamış olma şartı aranıyor. 20 bölgede yapılacak sınavı kazanacak 10 bin aday, 9 polis eğitim merkezi müdürlüğünde 6 ay süreli eğitim görecek.


Etiketler:2010 pomem başvuru sayısı,2010 pomem istanbuldan kaç kişi başvurdu,2010 pomem ankara kaç kişi başvurdu,2010 pomem izmir kaç kişi başvurdu,2010 pomem bursa başvurusu sayısı,il il pomem başvuru sayıları

Yorumlar

  1. basvuru sayısı 3o bin diyor gazete bu bilgi kesin mi yoksa tahmini mi

    YanıtlaSil
  2. 30.000 den fazladır

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle yalan ben istanbulda gözümle 3 günde 5 binden fazla inasn gördüm...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder