2012 Pomem Spor mülakatı Parkuru nasıl olacak

1.SIÇRAMA( JİMNASTİK SIRASI): aday, 5 kez sağa sola sıçrama hareketi yapacaktır. Sıçrama sırasında boyu yani uzunlamasına oluyor 2,5 metre, yüksekliği 40 cm ve genişliği 20cm olacaktır.

2. MEKİK: Aday, minderin üzerine sırt üstü yatarak, mindere yapışık vaziyette, eller ensede olacak şekilde 5 defa mekik hareketi yapacaktır.

3. ŞINAV:Aday, vücudu dik vaziyette sadece kollarını kırmak suretiyle 5 adet şınav çekecektir.

4. TOP MEKİĞİ: Aday, iki nokta arasında yerde duran sağlık toplarına 3 kez dokunacaktır.

5.DÜZ TAKLA : Top mekiğini tamamlayan aday, yer minderinde öne doğru 2 defa takla atacaktır.

6.DENGE ALETİNDE YÜRÜME: Düz takla hareketini yapan aday, denge aletine çıkarak sonuna kadar yürüyecektir. Denge aletinden düşen aday, kaldı yerden alete çıkarak hareketine devam edebilir. Denge aleti 5 metre uzunluğunda, 70 cm yüksekliğinde ve 10 cm genişliğinde olacaktır.

7. ATLAMA BEYGİRİ: Koşuyu bitiren aday bitiş çizgisinde bulunan atlama beygiri üzerinden atlayacaktır.

Yorumlar

  1. koşu var mı.. varsa kaç metre koşulacak.

    YanıtlaSil
  2. adam herşeyi yazmış buda koşu var mı diye soruyor ne malak insanlar var yaaa

    YanıtlaSil
  3. koşu var 5000 m engelli

    YanıtlaSil
  4. "koşu var 5000 m engelli" kopardın beni dostum :)

    YanıtlaSil
  5. nkşdnkşsnkşvnkşsdnvkşs :D:D:D

    YanıtlaSil
  6. sözlüyü geçelimde bu kolay görünüyo

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar ben bgun girdim hpsine.. korkulacak bişi yok emin olun.. girmeden önce de yazmıştın sporda bişi yok die.. sadece 3 tavsiye: elinizden geldğince hızlı olun, takla atarken gözlerniz açık olsun ki başınız daha az dönsün, takladan sonra çıkacağınız denge tahtasına bi aç saniye bekleme ile çıkın.. takladan sonra denge tahtasına bakıyorum bgun sanki sallanıyodu:) mutlaka bi kaç saniye bekleyn.. başarılar..

    YanıtlaSil
  8. atlama beyririne el koymak serbest mi. yoksa dokunmadan mı atlanılacak.

    YanıtlaSil
  9. ya ben korkuyorum kendımı yeterlı gormuyorum ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  10. atlama beygirinin boyunu bilen var mı ?

    YanıtlaSil
  11. atlama beygiri 120 cm boyunda :)

    YanıtlaSil
  12. 50 saniyede bitirdim :)

    YanıtlaSil
  13. ben güreşçi oldugum için bana kolay

    YanıtlaSil
  14. BENDE GÜREŞÇİ OLDUĞUM İÇİN BU PARKUR BANA ÇOK KOLAY ZTN BENIM HOCAMDA MEHMET ÖZAL:d

    YanıtlaSil
  15. bunlar kolay görünüyor ama inş. mülakata girmiş arkadaşlar var mı ?

    YanıtlaSil
  16. ben erkekler için barfiks var diye biliyordum

    YanıtlaSil
  17. arkadaşlar peki sözlüyü geçtik mulakatıda gecik sunlardan önce kpss haric başka sınav varmı yoksa bunlar tamam mıı....????

    YanıtlaSil
  18. aslında pekte zor birşey değil mülakat.heyecan sadece zor...

    YanıtlaSil
  19. DENEMEYE DEĞER.....


    GİRENLER DETAYLI ŞEKİLDE ANLATIRSA ÇOKK DAHA GÜZEL OLUR:))

    YanıtlaSil
  20. ya dyelimki takla atamadk ve denge parkurunda yürüdk cok etkler mı puanı.. takla atlayamıyormda :(

    YanıtlaSil
  21. gorduklerı her hatada -5 kesıyolar dıye bılıyorum.

    YanıtlaSil
  22. herkes elını vıcdanına koysun benm elım apıs aramda ;)

    YanıtlaSil
  23. barfiks var demiş biri burda öyle birşey yok varmı cidden ? burdaki herşey tırıvırı ama hayatımda barfiks çekmiş adam değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Barfix yok ben video sunu izledim

      Sil
  24. ben de bugün girdim sporda bir şey yok psikolojik test en zoru yanlış da olsa düzgün cevap verin ve söylediğinizin arkasında durun yanlış bile olsa herkese başarılar .)

    YanıtlaSil
  25. mekikte ayaklar tutulmuyor demi :)

    YanıtlaSil
  26. arkadaşlar bu mekik konusunu bi aydınlatalım yaa. Çekerken diz kapaklardan dizleri kırmak zorunlu mu yoksa uzatsak oluyor mu? Çekemezsek direkt elenir miyiz?

    YanıtlaSil
  27. mekikte kimse bişey tutmuyor :)

    YanıtlaSil
  28. ya sartlarda kilo sınırı yok ama sorun oluyo mu fazla kilolar?

    YanıtlaSil
  29. Abi bunun yeri tam olarak neresi

    YanıtlaSil
  30. ne kadar sürede bitirmemiz gerekiyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder