2010 Aöf final soruları,cevapları ve sonuçları 30 Mayıs

30 Mayıs 2010 tarihinde yapılacak olan Açıköğretim fakültesi final sınavından sonra final sorularını ve cavaplarını bu konu başlığı altında paylaşabilirsiniz.Aöf final sınavıyla ilgili sorularınızı ve yorumlarınızı alttaki yorum formunu kullanarak bizimle paylaşabilirsiniz.

AÖF SINAV SORULARI VE CEVAPLARINI BİLGİSAYARINIZA İNDİRİN

AÖF'e kayıtlı öğrenciler 2.9-30 Mayıs  2.010 tarihinde açıköğretim sınavına girdi. AÖF sınav sorularının cevap anahtarı ve PDF dosylarının şifresi için lütfen tablonun sonuna bakınız.

Hazırlık Sınıf Derslerini PDF olarak indirin



1. Sınıf Derslerini PDF olarak indirin




Genel Muhasebe,Genel İşletme,Davranış Bilimlerine Giriş,İktisada Giriş,Genel Matematik,Temel Bilgi Teknolojileri,Yabancı Dil (İngilizce),Hukuka Giriş indirmek için TIKLAYIN



Dosyaların şifresi: beyazgazete.com



2. Sınıf Derslerini PDF olarak indirin



Muhasebe Uygulamaları,Ticaret Hukuku,Yönetim ve Organizasyon,Kamu Maliyesi,İstatistik,İktisat Teorisi,Atatürk İlkeleri ve İnklap Tarihi indirmek için TIKLAYIN



Dosyaların şifresi: beyazgazete.com



3. Sınıf Derslerini PDF olarak indirin




Türk Vergi Sistemi,Uluslararası İktisat ,Devlet Bütçesi ,İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku,Kamu Ekonomisi ,İdare Hukuku ,Anayasa Hukuku ,Sosyal Politika ,Çalışma Ekonomisi ,Sosyal Güvenlik Hukuku ,Finansal Yönetim ,Pazarlama Yönetimi ,Maliyet Muhasebesi ,Yönetim Bilgi Sistemi ,Türk Siyasal Hayatı,Para Teorisi ve Politikası indirmek için TIKLAYIN



Dosyaların şifresi: beyazgazete.com



4. Sınıf Derslerini PDF olarak indirin



Maliye Politikası,Türkiye Ekonomisi ,Vergi Hukuku ,Uluslararası Mali İlişkiler ,Yerel Yönetimler ,Siyaset Bilimi ,Örgütsel Davranış ,İnsan Kaynakları Yönetimi ,Muhasebe Denetimi ve Mali Analiz,Sermaye,Piyasası ve Finansal Kurumlar,Stratejik Yönetim ,Girişimcilik ,Türk Dili ,İktisat Tarihi ,İktisadi Kalkınma ve Büyüme,Finansal Ekonomi ,Uluslararası Çalışma Normları,Uluslararası İşletmecilik indirmek için TIKLAYIN



Dosyaların şifresi: beyazgazete.com



1-2-3-4. Sınıf derslerinin cevap anahtarını  PDF olarak indirin



Dosyaların şifresi: beyazgazete.com

 

AÖF Sınıf VE DERSLERE GÖRE ÖZEL PDF

Sınıf İNDİR
1 Sınıf  Uluslararası ilişkiler
3.Sınıf Maliye iktisat hazırlık
1.Sınıf Tarım Laborant ve Veteriner
1.Sınıf  Turizm ve Seyahat Hizmetleri
1.Sınıf  Spor Yönetimi
meslek eğitim özel güvenlik ve koruma
Perakende satış ve mağaza yönetimi
1 Sınıf okulöncesi öğretmenliği
radyo ve televizyon programcılığı
1 Sınıf sağlık memurluğu
1 Sınıf işletme yönetim medya ve iletişim
1 Sınıf ilahiyat
1 Sınıf matematik fen bilgisi sosyal bilgiler
1 Sınıf Sınıf ingilizce öğretmenliği
1 Sınıf hemşirelik ebelik
1 Sınıf kameramanlık kültürel miras ve turizim
1 Sınıf iktisat ve işletme fakülteleri
1 Sınıf cografi bilgi sistemleri
1 Sınıf felsefe sosyoloji
1 Sınıf elektrik enerjisi iletim ve dağıtım
1 Sınıf önlisans programları
1 Sınıf bilgi yönetimi
1 Sınıf adalet
1. Sınıf Sosyoloji
1. Sınıf -Laborant ve veteriner
1. Sınıf -İngilizce Öğretmenliği
1. Sınıf - Türkçe-Matematik-Fen-Sosyal bilgiler
1. Sınıf - İktisat-İşletme ve konaklama
1. Sınıf - Hemşirelik- Ebelik- Sağlık Memurluğu
1. Sınıf Foto ve Kameramanlık
1. Sınıf Felsefe
1. Sınıf Elektrik Enerjisi
1 Sınıf Coğrafi Bilgi Sistemleri
1 Sınıf Adalet Meslek Eğitimi
1 Sınıf Açık Öğretim Önlisans
Deniz-Hava Kuvvetleri
4. Sınıf Öğretmenlik
4. Sınıf Okul Öncesi
4. Sınıf Maliye - Kamu
4. Sınıf İşletme
4. Sınıf İngilizce Öğretmenlik
4. Sınıf Okul Öncesi
4. Sınıf Maliye - Kamu
4. Sınıf İşletme
4. Sınıf İngilizce Öğretmenlik
4. Sınıf Okul Öncesi
4. Sınıf Maliye - Kamu
4. Sınıf İşletme
 4. Sınıf İngilizce Öğretmenlik
4. Sınıf İktisat
4. Sınıf Çalışma Ekonomisi
2. Sınıf Yerel Yönetimler
2. Sınıf Tarım labourant
2. Sınıf Sosyal Hizmetler
 2.Sınıf Sosyal Bilimler
2.Sınıf Sağlık Memurluğu
 2. Sınıf Polis-Jandarma-Adalet Meslek Eğitim
2. Sınıf Perakende Satış
2. Sınıf Özel Güvenlik
 2. Sınıf Marka İletişim
 2. Sınıf İnsan Kaynakları
2. Sınıf İktisat
2. Sınıf Hemşirelik
2. Sınıf - Ev İdaresi
2. Sınıf Ebelik
2. Sınıf - DIŞ TİCARET
2.Sınıf BÜRO HİZMETLERİ
2. Sınıf  Ağırlama Hizmetleri
Adalet Meslek
2.Sınıf Emlak ve Emlak yönetimi
3-Sınıf Öğretmenliği
3-Okul Öncesi Öğretmenliği
3-İngilizce Öğretmenliği
3-İktisat Maliye Kamu
3-Çalışma Ekonomisi ve Endüstri
 2.-Yerel Yönetimler
2.-Tarım Laborant Veteriner- Sağlık
 2.-Sosyal Bilimler
2.-Sağlık Memurluğu
 2.-Sağlık Kurumları İşletmeciliği
2.-Polis Meslek Eğitimi
 2.-Okul öncesi Öğretmenlik
2.-Muhasebe ve Vergi Uygulamaları
2.-Lisans Hazırlık
2.-Kara Hava Deniz Kuvvetleri
2.-İngilizce Öğretmenliği
2.-İTLP Sosyal Bilimler
 2.-İTLP Matematik
 2.-İTLP Fen Bilgisi
2.- İlahiyat
2.-Hemşirelik
2. İktisat ve İşletme
2.-İLTP Türkçe
2.- Halkla İlişkiler
2.- Ev İdaresi
2.- Ebelik
2.- Dış Ticaret
2.- Büro Yönetimi ve Sekreterlik
2.- Bilgi Yönetimi
 2.- Bankacılık ve Sigortacılık
2.- Ağırlama Hizmetleri
3. Sınıf Ögretmenligi Lisans Tamamlama
3. Sınıf okul öncesi öğretmenliği
3 Kamu-yönetimi çalisma ekonomisi
3. Sınıf işletme hazırlık
 3. Sınıf ingilizce öğretmenliği
1. Uluslararası İlişkiler
1. Sınıf Türk Dili ve Edebiyatı
1. Sınıf Tarım


CEVAP ANAHTARLARINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

 
PDF dosyalarının şifresi: beyazgazete.com

Açıköğretim Fakültesi 2.010 2. Dönem Soru Ve Cevaplarına ulaşma yönergesi:



Anadolu Üniversitesi İktisat, İşletme ve Açıköğretim Fakülteleri 2.001 yılından bu yana sınav soruları ve cevap anahtarları e-Kitap biçiminde yayınlanmaktadır. Öğrenciler TC kimlik numarasıyla oturum açarak “Fakülte” başlığından “Sınav Soruları” seçeneğine, “Bölüm” başlığından öğretim yılını, “Ders” başlığından istenen sınavı seçerek sınav sorularına erişebilirler.



Eğer Açıköğretim sistemiyle öğrenim gören Açıköğretim Fakültesi, İşletme Fakültesi ve İktisat Fakültesi öğrencisi iseniz, "T.C. Kimlik Numaranız" ile e-Öğrenme Portalına oturum açabilirsiniz.



Eğer Açıköğretim sistemiyle öğrenim gören Batı Avrupa Programı öğrencisi iseniz, "Öğrenci Numaranız" ile e-Öğrenme Portalına oturum açabilirsiniz.



Anadolu Üniversitesi örgün program öğrencileri de portalda "Öğrenci Numarası" ile oturum açabileceklerdir.



Yabancı uyruklu örgün program öğrencileri portalda "9..." ile başlayan "Öğrenci Numarası" ile oturum açabileceklerdir.



Eğer öğrencimiz değilseniz, yukarıdaki kutucuğa "konuk" yazarak e-Öğrenme Portalına oturum açabilirsiniz. Ancak bu durumda, çoğu hizmetimizden sınırlı olarak yararlanabilirsiniz.



Öğretim Üyelerimiz, kendilerine bildirilen kullanıcı adı ve şifreleri ile sistemde oturum açabilirler.



Internet Explorer'da güvenlik ve gizlilik ayarları varsayılan düzeyden daha yukarda olmamalıdır.



e-Öğrenme portalına Türkçe karakterli alan adları (http://eöğrenme.aöf.edu.tr , http://eöğrenme.açıköğretim.edu.tr vb.) ile giriş yapabilirsiniz. Bunun için Internet Explorer 7.0 ya da Mozilla Firefox 2.0 kullanmanız gerekmektedir.



Açıköğretim giriş : http://eöğrenme.aöf.edu.tr  , http://eöğrenme.açıköğretim.edu.tr  

94.122.42.245

Etiketler:30 mayıs 2010 final sonuç,aof 2010 final sınav sonuçları,30 mayıs oturumları sonuçları,30 mayıs aof final sonuçları,30 mayıs 2010 final soruları,30 mayıs 2010 final sınav yorumları

Yorumlar