Çin Malı Telefonların Güvenlik ve Format Kodları

Cep telefonu pazarına hızlı bir giriş yapan çin malı çift hatlı ve televizyonlu telefonlar giderek piyasaya yayılıyor.Nokia,samsung ve sony ericsson gibi bilindik markaların telefonlarını kullanırken bile bilerek yada bilmeyerek telefonun ayarlarını değiştirip tekrar düzeltemeyenler için en kısa çözüm fabrika ayarlarına dönmek tabiki,Tabi normalde bu işlem için güvenlik kodunu bilmek lazım. 1234,12345,0000,00000000 gibi olan güvenlik kodlarını çin malı telefonlar da biraz daha farklı oluyor.Aşasağıdaki kodlarla telefonunuz ayarlarını düzeltebelir yada fabrika ayarlarına dönebilirsiniz.
güvenlik kodları: 1122, 3344, 1234, 5678
Engineer mode: *#110*01#
Factory mode: *#987#
Enable COM port: *#110*01# -> Device -> Set UART -> PS Config -> UART1/115200
Restore factory settings: *#987*99#
LCD contrast: *#369#
software version: *#800#
software version: *#900#
set default language: *#0000# Send
set English language: *#0044# Send
set English language (new firmware): *#001# Send

Not:Çin malı telefonlara format atarsanız telefonunuzun imei orjinal imeine döner ve telefonunuz kısa bir süre sonra tekrar kapanabilir

Etiketler:anycool güvenlik ve format kodlari,n99i güvenlik kodu ve format kodları,tv mobile güvenlik kodu,piranha güvenlik kodu,çin telefonlarına format atmak,anycool format atma kodu,R.TEC,süperfone güvenlik kodu,televizyonlu telefonların güvemlik kodları,çift hatlı telefonların güvenlik kodları

Yorumlar

  1. Ben Birtane N99İ aldım KULLANIYODUM gÜVENLİK KODUU UNUTTUM NE OLCAK

    YanıtlaSil
  2. bende çin malı tv iphone var açarken kilit kodo isto napcam yardım plz

    YanıtlaSil
  3. yha arkadaşlar bendee anycool n100 galiba öle bişwydii fabrika ayarlarına geri dönemiyomm verdiğiniz şifreleri yazdımm ama gine olmadı yanlış şifre siyorr acill

    YanıtlaSil
  4. çakma iphone 4 var format nasıl atarım

    YanıtlaSil
  5. saol kardeş nokia n8 çin malım vardı 1122 yaptım oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. saol kardeş nokia n8 çin malım vardı 1122 yaptım oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. fillandia nokia n8 fs 052 var belli bir süre sonra kapanıyor format atsam düzelirmi? teşekürler

    YanıtlaSil
  8. Eywallah çok güzel paylaşım.. çakma n8 in kodunu bulamıyordum bir türlü 1122 işimi gördü. saolun...

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlar bende çin q7 var açma kodumu bimiyorum bütün şifreleri denedim hard formatta atamadım *3 yes açma tuşu işe yaramıyor biri bana yardım etsin telefoncularda kıramıyor buna yapabileceğim bir şey varmı cihaza özel hard format tekniği varmı bilen biri varmı arkadaşlar.. ?

    YanıtlaSil
  10. arkadaşar biri bana yardım etsin ıxperıa x3 çin malım var ama telefonuma kilit koyamıyorumm lütfen bi,ri bana n yardım atsinnn

    YanıtlaSil
  11. Çin N5130 kilit kodunu bilen varmı? 1122,3344,1234.5678, bu kodlar işe yaramadı. Başka kilit kodu bilen arkadaşlar var mı? yardımlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  12. vertu mini çift hatlı telefonum var telefon açma kodunu unuttum açamıyorum.yardım lütfen

    YanıtlaSil
  13. Teleplus D40 cep telefonum var internete girmiyor. yazılım nasıl atlılır. lütfen yardımcı olun arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  14. Teleplus D40 cep telefonum var internete girmiyor. yazılım nasıl atlılır. lütfen yardımcı olun arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  15. Teleplus D40 cep telefonum var internete girmiyor. yazılım nasıl atlılır. lütfen yardımcı olun arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  16. Bende vertu barmak telefon unun tuş kilidi şifreyi unuttum nasıl acararım lutfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  17. Bende vertu barmak telefon unun tuş kilidi şifreyi unuttum nasıl acararım lutfen yardımcı olun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder